DZIECI W PODRÓŻY

Mam na imię Paulina. Mam 13 lat, głowę pełną pomysłów i mnóstwo wrażeń z podróży jakie odbywam z rodzicami i młodszym bratem. Podróżujemy wspólnie od kiedy sięgam pamięcią.

Dlaczego zaczęłam prowadzić bloga? Moim celem jest zachęcić dzieci i młodzież oraz całe rodziny do podróżowania i odwiedzenia przeróżnych zakątków naszej pięknej Ojczyzny jak również do poznawania innych krajów, obyczajów tam panujących oraz do zdobywania wiedzy na temat innych narodowości, języków, historii.

W prowadzeniu bloga pomaga mi moja kochana mama.

Chciałabym przyłączyć się do akcji Książka w podróży, ponieważ uważam, że czytanie sprawia radość, poprawia humor, pobudza wyobraźnię, dodaje otuchy i pozwala nam przenieść się do innego świata. Książka to królowa wyobraźni, królowa mądrości, królowa dobrej rady.

Dlatego oprócz szczoteczki do zębów, słonecznych okularów i wygodnych butów, zawsze w podróży towarzyszy mi książka.

Adres do mojego bloga: www.dzieciwpodrozy.blogspot.com

Pozdrawiam

Paulina Bojanowska

Skomentuj

