OOPS!sidedown

Cześć! Widzicie tę dwójkę ze zdjęcia (serio, mogliby popracować nad wizerunkiem…)? Jakiś czas temu zaczęłam im strasznie zazdrościć. Ciągle mówią o podróżach, planują kolejne eskapady, zarażają swoją pasją znajomych, a ja… stoję od kilku lat na półce. Samotna, zapomniana, zakurzona. Postanowiłam się zbuntować i postawiłam im niezłe ultimatum: „albo zabieracie mnie w kolejną podróż ze sobą, albo zrażę do was wszystkie bibliotekarki świata!” Hehe, wiedziałam co robię, bo za bardzo lubią czytać, żeby sobie na to pozwolić. Udało się! Nie dość, że zabierają mnie za Ocean, to jeszcze zostałam oficjalną ambasadorką akcji „Książka w podróży”. Na samą myśl o moim nowym domu drżą mi z ekscytacji kartki!

 

Czy ja w ogóle wspomniałam, że Karolina z Piotrkiem też prowadzą bloga? Oprócz tego, że całkiem nieźle piszą, robią spoko zdjęcia i kręcą filmy z podróży. Trzymam za nich kciuki i Wy też możecie! Koniecznie wpadnijcie na OOPS!sidedown i motywujcie się do spełniania własnych marzeń. Do zobaczenia na drugim krańcu świata! #yolo

 

 

Pozdrowienia,
Podróżująca Książka Karoliny & Piotrka

Hej, podróżnicy! Czekam na Was w świetnie urządzonym hostelu Tetris Container hostel w Foz do Iguaçu w Brazylii. Do zobaczenia!

 

„Blondynka, jaguar i tajemnica Majów” – Beata Pawlikowska

 

Tetris Container hostel, Frederico Engel – Vila Yolanda

Foz do Iguaçu, Brazylia

unnamed (2) unnamed (1) unnamed

Skomentuj

