FABRYKA CZASU ULOTNA

Zaczęłam pisać blog z domieszką niepewności, ale i przyjemności, chciałam się podzielić wspomnieniami z miejsc w których się w życiu znalazłam. Piszę dla przyjaciół i ludzi, którzy chcą się zatrzymać na chwilę w mojej Fabryce Czasu Ulotnej.

Moją miłością poza bliskimi mi ludźmi są podróże. Podróże to dla mnie nowe doznania, nowe myśli, nowe widoki ich atmosfera, historia, ludzie tam żyjący. Podróże to obrazy i wspomnienia.

Uwielbiam jeść, zjadam wszystko ze smakiem. Jedzenie to dla mnie zapach, tekstura, smak, kolory, magia przygotowań, ciekawość tego skąd produkty pochodzą. Oczywiście w związku z tym fascynują mnie wszelkiego rodzaju rynki z owocami, warzywami, przyprawami, lokalnymi specjałami, owocami morza i innym jadłem.

Lubię obcować z ludźmi. Kim byłby człowiek bez ludzi wokół?

Pracuję z młodymi osobami, lubię ich spojrzenie na świat, troszkę jeszcze czarno-białe i świadomość, że z czasem będą dochodzić do nich inne kolory, zastanawiam się, jaką drogą pójdą, co będą robili w przyszłości.

Myślę, że każda droga, która zgodna jest z naszym sumieniem i poglądami jest niezwykła. Na każdej drodze też czeka nas niezliczona ilość zakrętów.

Zakręty zawsze mnie fascynowały.

Mieszkam w Gdyni od zawsze, z krótkimi lub dłuższymi przerwami na mieszkanie gdzie indziej i podróże.

Książki uwielbiam czytać i chociaż ciągle brakuje na nie czasu zawsze gdzieś jakaś na mnie czeka. Akcja książka w podróży podoba mi się chociażby z tego powodu, że już wielokrotnie spotkałam polskie książki w różnych miejscach i zawsze mnie to wzruszało. Lubię książki z bibliotek i takie właśnie napotkane, bo gdzieś tam między kartkami zostały myśli innej osoby, chociaż już nieuchwytne…
Z przyjemnością zawiozę gdzieś ze sobą książkę, żeby poczekała na nowego czytelnika!
Ania

www.fabrykaczasuulotna.wordpress.com

Skomentuj

