PLACEK ZOSTAJE W DOMU

Cześć,

Mam na imię Marta. Lubię zmiany a jedyne czego w życiu jestem pewna to miłość do podróży. Wierzę w równowagę. Dlatego aby podróżować mógł ktoś, ktoś inny musi zostać w domu.

Padło na Placka. Cierpliwego, wygodnickiego przyklejonego do kanapy kota. To właśnie dom jest dla niego całym światem. Kiedy wiem, że jest bezpieczny, wyruszam spokojna i odkrywam własny.

Lata podróży i to masa zapisków, filmów, zdjęć. Tylko co z materiału, którym nie można się podzielić?

Dotarło do mnie, że tak pięknego kawałka życia nie można zamknąć w szafie.  Po rozważeniu kilku możliwości zdecydowałam się na założenie bloga. Nazwę już wyjaśniłam, a jaki w tym cel? Chcę pokazywać świat jakim odkryłam go ja.

Nie zawsze oczywisty ale przefiltrowany przez osobiste doznania i oko kamery. Podróżowanie to dla mnie szlaki turystyczne wraz z wydeptywaniem własnych ścieżek. To również pokonywanie własnych słabości i pozostanie tu i teraz w rytm odwiedzanego miejsca. Chcę dzielić się własnym doświadczeniem i inspirować innych do poznawania świata.

W moich wpisach staram się dzielić refleksją, ulotną chwilą. Ostatnio bardzo sobie cenię filmy jako wspomnienie podróży. Bawię się montażem i wciąga mnie to do granic możliwości.

 

http://placekzostajewdomu.pl/ 

IMG_1170[1]

IMG_1168[1]

Skomentuj

