W BAŁKAŃSKIM KOTLE

Cześć, tu Zuzanna, moją pasją są podróże po krajach byłej Jugosławii. Zaczęło się 17 lat temu od chorwackiej wyspy Krk i choć w między czasie zwiedziłam kawałek świata, myślami zawsze byłam na Bałkanach. Za namową moich bliskich zaczęłam pisać, moje przemyślenia o bałkańskich podróżach możecie śledzić na blogu. Kilka lat temu moja mama, która z kolei zakochała się w Azji Południowo-Wschodniejzaczęła zostawiać, książki w hotelach z dedykacją dla rodaków, początkowo robiła to z obawy o nadbagaż, później traktowała jako tradycję. Kiedy przeczytałam o akcji Książka w podróży, wiedziałam, że wezmę w niej udział! Zatem, szykuję książki i wyruszam na Bałkany w poszukiwaniu odpowiedniego dla nich miejsca.

Skomentuj

