MigafkaFoto

Książka od zawsze była dla mnie przyjacielem, dlatego zabieram ją w podróż, często więcej niż jedną.

Uwielbiam ten czas, gdy mogę zupełnie bez pośpiechu oddać się przyjacielowi, wchłonąć słowa, sycić się nimi, doznawać, przeżywać, poszerzać horyzonty.

Towarzyszy mi od dziecka, gdy byłam małą dziewczynką a później podlotkiem, odkrywałam świat poprzez książki, to one zabierały mnie na kontynenty wyobraźni. Dziś mogę pozwolić sobie na zwiedzanie tych miejsc, gdzie prowadziły mnie słowa i marzenia, a jednocześnie nie wyobrażam sobie codzienności lub podróży bez książki. Wiele przeżyłam z nimi  i dzięki nim.

Projekt „ Książka w podróży” spodobał mi się, dlatego też bez namysłu chętnie podzielę się z resztą świata  takim przyjacielem. Być może osoba, która ją odnajdzie, podobnie jak ja pokocha czytanie lub zaspokoi łakomy głód mola książkowego?

„Książka żyje tyle razy ile została przeczytana”, a więc przyjacielu żyj wielokrotnie!

Już powoli kiełkuje we mnie pomysł jaką podróż odbędzie moja książka, jeśli jesteście ciekawi, zaglądajcie na bloga.

MigafkaFoto

blog: http://migafkafoto.blogspot.com/

Skomentuj

