INSPIRUJ SIĘ

Hej 🙂 Tutaj Kasia z http://inspirujsie.blogspot.com
Od najmłodszych lat staram sie spełniać swoje marzenia i wcielać różne pomysły w życie. Jestem podróżniczką i tancerką z zamiłowania, optymistką, marzycielką, pasjonatką, kreatywną, artystyczną duszą, ktora chce zachęcić innych do działania i spełniania swoich marzeń. Chciałam podzielić się swoimi pomysłami, refleksjami  i przeżyciami z innymi i tak powstał blog, w którym znajdziecie posty nie tylko o podróżach.

Moim marzeniem jest być w każdym kraju świata, choć daleka jestem od tego, by tylko odhaczać je na liście. Do tej pory byłam dopiero/tylko/aż w 33 krajach, a przecież ich lista jest o wiele dłuższa:)
Książka jest dla mnie nieodzownym towarzyszem podróży ! Nie pamiętam, żebym kiedykolwiek jej ze sobą nie miała w jakiejkolwiek podróży, pewnie dlatego, że nigdy tak nie było;)

Projekt ‚Książka w podróży’ to idealne połączenie dwóch wspaniałych rzeczy, które kształcą! I dlatego chcę wziąć udział w akcji, bo cała idea jest mi bardzo bliska:)

Zapraszam do siebie:
Blog: www.inspirujsie.blogspot.com
Facebook: www.facebook.com/krushyna
Insta: http://instagram.com/catejan

Skomentuj

