W AFRYCE

Cześć! Mam na imię Justyna i prowadzę bloga wAfryce.pl (oraz jego angielski odpowiednik One Penny Trip). Podróżuję bo lubię, bo to moja pasja, bo daje mi to radość. Z roku na rok spędzam co raz więcej czasu w drodze, a to zdecydowanie nie sprzyja czytaniu. Nie ze względu na brak czasu, ale ze względu na brak polskich książek w dalekich zakątkach świata. Nie jestem typem, który wozi ze sobą Kindla czy inne cudo, dlatego Książka w Podróży to akcja, którą w 100% wpieram.

 

Wierzę, że w nadchodzących latach w Afryce będzie pojawiało się co raz więcej turystów z Polski, i że któryś z nich trafi na zostawioną przeze mnie książkę.

 

A mnie można znaleźć na www.wafryce.pl oraz na:

Facebooku: www.facebook.com/wafryce

Instagramie: www.instagram.com/justynasniezek

Twitterze: www.twitter.com/justynasniezek

 

Skomentuj

