Szymon Podróżnik

Szymon Podróżnik – włóczykij,niespokojny duch, marzyciel – szukający celu i sensu. Kiedy jestem w drodze najbardziej cenię sobie Spotkania. Poznawanie tego, jak żyją, myślą i w jaki sposób patrzą na świat ludzie z innych krajów, pozwala mi poczuć, że naprawdę jestem w podróży.

Z książkami żyję za pan brat od dzieciństwa. Pierwsze wyprawy w które wyruszałem, odbywały się w mojej głowie. Doskonale pamiętam jak przed pójściem spać słuchałem z zapartym tchem, kiedy mama czytała „Tomka w krainie kangurów”. Bałem się, ale ciekawość zwyciężała. Do tego stopnia, że nauczyłem się czytać, by nie musieć czekać kolejnego dnia na następny rozdział. Już wtedy, dla mnie, podróże były czymś niezwykłym i interesującym. Jednocześnie wydawały się dość abstrakcyjne. Później stopniowo poznawałem świat. Najpierw z rodzicami – Polskę. To pierwsze podróże. Czy chciałbym poznawać i oglądać świat, gdybym wtedy nie zaraził się pasją czytania książek? Pewnie nie, dlatego chętnie przekażę tę „chorobę” dalej. Niech się mnoży 😉

 

Znajdziesz mnie na:

– blogu: http://szymonpodroznik.pl/

– facebooku: https://www.facebook.com/Simonwpodrozy

– instagramie: http://instagram.com/spodroznik

Skomentuj

