MARZENIAMI ŻYJĘ

O mnie: Jeżeli musiałabym wybrać tylko jedno słowo opisujące, byłby to uśmiech. Uwielbiam uśmiechać się do ludzi, uwielbiam się śmiać, czasem nawet najgłupszy żart wywołuje u mnie salwy śmiechu (nie dotyczy sezonu na burze hormonalne).
Zawsze, gdy odkrywam nowe miejsca, delektując się panującą wokół atmosferą, „banan” nie schodzi mi z twarzy. Każdym kolejnym powodem do uśmiechu są nasze ojczyste akcenty, tym bardziej napotkane w podróży. Czasem są to polskie kosmetyki na sklepowych półkach, czasem wlepka klubu piłkarskiego z dumą przyklejona w widocznym miejscu, a czasem napotkani ludzie, częstujący kromką polskiego chleba z pasztetem. Akcja „Książka w podróży ” to dla mnie rozdawanie kolejnych uśmiechów, chwili radości z polską książką.

Szefuję na blogu:  http://marzeniamizyje.blogspot.com

oraz na fejsie: https://www.facebook.com/fotograficznakrainamarzen

Pozdrawiam – Agnieszka

 

Moje podróżujące książki:

  1. „Znaki szczególne” Paulina Wilk

Ostatnio widziana 25 stycznia 2015 roku w mieście Alghero na Sardynii, u Massimilliano (apartament „Alghero 4u”).

IMG_0391 IMG_0393

 

 

 

 

Skomentuj

