NETTURYSTYKA

Żyć z podróży i w podróży to jeszcze niezrealizowane marzenie. A pisanie o tym książek – kolejne. Jak dotąd na życie zarabiam inaczej, choć słowo jest głównym narzędziem mojej pracy – jestem publicystką, specem od PR-u, copywriterką, a jeszcze do nie dawna nauczycielką. Prowadzę bloga poświęconego podróżom i zagadnieniom turystycznym, aby dzielić się z innymi nie tylko swoimi wspomnieniami z wyjazdów w znane i nieznane, ale również pomysłami na ciekawe wyprawy, które jeszcze przede mną.

Najczęściej można mnie spotkać w górach, które są moją największą pasją. Tatry eksploruję od ponad dekady w różnych porach roku. A w bliżej nieokreślonych jeszcze planach jest wejście na Mont Blanc i inne wysokie góry Europy.

Książki często bywają inspiracją dla moich pomysłów wyprawowych. Dobry reportaż podróżniczy towarzyszy mi codziennie w drodze do pracy, a i miejsce w plecaku w daleką podróż się dla niego znajdzie. Chętnie jedną z takich książek podzielę się z innymi travellerami.

Blog: http://netturystykapl/
Facebook: https://www.facebook.com/netturystyka?ref=bookmarks

MOJE KSIĄŻKI:

„Mercedes-benz” Pawła Huelle – schronisko w Dolinie Chochołowskiej (info w recepcji lub sklepiku)

„Ulica marzycieli” Roberta McLiama Wilsona – schronisko Murowaniec (info w recepcji lub sklepiku)

2 (1) 1 (2) 3 (2)

Skomentuj

