ROBERT STOCKI

W Polsce zajmowałem się organizacja imprez sportów ekstremalnych – wspinaczka, wyścigi psich zaprzęgów etc…Po latach fascynacji Azją południowo-wschodnią (Indie, Nepal, Malezja, Singapur…) wyprowadziłem sie za ocean. Obecnie od  kilkunastu lat mieszkam na przedmieściach Chicago i intensywnie podróżuję. Fotografuję, filmuje, zbieram dokumenty, historie i relacje te z przeszłości, jak dawne kultury indiańskie tej części kontynentu i jak z życia obecnego. Każdą wolna chwile spędzam wraz z małżonka na ukochanym amerykańskim southwest, który z każdym pobytem fascynuje mnie coraz bardziej. Ostatnio z zapałem dokumentuję indiańskie PowWow w okolicy. Mam wielu przyjaciół wśród m.in. Mohikanów, Oneida, Navajo, Menominee, którzy zapraszają mnie na swoje ceremonie. Zawsze owocuje to poznaniem nowych postaci o unikalnych historiach…

 

Po licznych wędrówkach (z sukcesami- konkursy foto, opowieści itp) na portalach foto-podróżniczych (NG.Pl, Globtroter, Obiezyswiat, itp) postanowiłem zebrać toi jakoś w jedno miejsce stąd pomysł na nowy blog, na który zapraszam. Jest jeszcze nieco na nim twórczego bałaganu, ale pomału uzupełniam „dziury” 🙂

Pozdrawiam Robert S.

 

One thought on “ROBERT STOCKI

Skomentuj

