SKOK W BOK

Nazywam się Maciek Klimowicz i nie jestem milionerem, nie wygrałem na loterii, nie mam bogatej cioci z Ameryki ani szczodrych sponsorów. Zanim ruszyłem w świat żyłem jak wszyscy, miałem mieszkanie, pracę, kota. Byłym reporterem Polskiego Radia Wrocław, redaktorem magazynu Men’s Health, współpracowałem z magazynami „Runner’s World”, „Podróże” i „Wino”. Pracowałem od rana do popołudnia i uparcie marzyłem, żeby coś zmienić.

W marcu 2013 wyprowadziłem się z Bangkoku i zamieszkałem na największej tajskiej wyspie – Phuket. Na zmianie adresu i krajobrazu się jednak nie skończyło. Jednocześnie zakończyłem pracę jako nauczyciel angielskiego by kilka miesięcy później podjąć pracę jako redaktor w największym lokalnym angielskojęzycznym tygodniku – Phuket Gazette. Tym sposobem znowu zarabiam na życie tym co umiem i lubię robić najbardziej – pisaniem. Moja praca sprawia, że otworem staje przede mną Tajlandia niedostępna dla turystów i mogę poznać ten kraj jeszcze lepiej – a wraz ze mną, Wy, czytelnicy Skok w Bok Blog.

Czytaj, oglądaj zdjęcia i filmy a może znajdziesz tu odpowiedź na pytanie, jak rzucić to wszystko i wyjechać w ciepłe kraje. I czy warto.

Zapraszam: http://skokwbokblog.com/

One thought on “SKOK W BOK

Skomentuj

