NOTATKI NIKI

Podróżuję odkąd pamiętam. Pierwsze wyprawy odbywałam dzięki książkom, następne z książkami i tak mi już zostało. Podróżuję do pracy, w ramach pracy i dla przyjemności. Mam kilka miejsc, które określam mianem domu, ale ciągle pragnę odkrywać nowe horyzonty.
Niekoniecznie te najdalsze, ale zawsze te najciekawsze.

Mój blog jest odzwierciedleniem części mych podróży i odkryć. A w każdej podróży towarzyszy mi książka. Często zostawiam ją innym w ramach bookcrossingu, bo jestem przekonana, ze książki powinny wędrować, być czytane i żyć z ten sposób własnym życiem jak ludzie.

Pierwsza książka, która wybrała się ze mną w drogę, jako „Książka w podróży”, została w Strasburgu…

Parę dni później, druga zaczęła swą wędrówkę w Rzymie.

Ciekawe, jakie będą ich dalsze losy?

Nika z bloga Francuskie i inne notatki Niki

FB : https://www.facebook.com/notatkiniki?ref=hl

Pierwsza „Wędrująca Książka”

Autor : Abdel SELLOU

Tytuł: „Odmieniłeś moje życie”

67000 Strasbourg , 2 rue Geiler

27/11/2014 czwartek w południe

Nika Ksiazka 1 tyl okladki

Druga „Wędrująca Książka”

Autor :Małgorzata Strzałkowska

Tytuł: „Rady nie od parady”

Rzym, Piazza della Repubblica koło wejścia do metra

Trzecia „Książka w podróży” 
Autor : Agnieszka Korzeniewska
Tytuł: „Zabiorę Cię jesienią do Brukseli”
Zostawiona 27/12/2014 w biblioteczce salonu na statku MS Princesse d’Aquitaine
Quai des Chartrons
33000 Bordeaux
Francja
ksiazka_w_podrozy3

 

3 thoughts on “NOTATKI NIKI

  1. Czy jeśli prowadzę bloga o języku obcym a nie o podróżach to też mogę się dołączyć do akcji? Uwielbiam czytać, Podróźuję za granicę tylko raz do roku ale nie długo zbliżają się moje Greckie Wakacje i pomysł mi się podoba 😉

    Polubienie

Skomentuj

