CAŁE ŻYCIE W PODRÓŻY

Podróżuję od dawna, raczej bliżej niż dalej. Zazwyczaj po Europie, gdzie mam już swoje ukochane miejsca, do których z radością wracam od lat. Moim numerem jeden jest Portugalia, w której byłam wielokrotnie i nie zamierzam na tym poprzestać. Zwiedzam po swojemu – błądzę, gubię się, wydeptuję własne ścieżki. Często bez przewodnika, bez przygotowania, bez presji, że muszę zobaczyć wszystko. Daję sobie czas na cieszenie się tym, gdzie jestem, szukanie detali budujących klimat każdego miasta. Zazwyczaj zabieram ze sobą książkę, do poczytania w wolnej chwili – w autobusie, metrze lub na leżaku pod parasolem, gdy w końcu padam bez sił. Ponieważ cierpię na wieczny brak czasu, na urlopie zawsze staram się wygospodarować przynajmniej godzinę dziennie na lekturę. Pomysł akcji podoba mi się bardzo, ponieważ uważam, że warto dawać przedmiotom drugie życie.

 

Na blogu http://cale-zycie-w-podrozy.blogspot.com/ już od blisko 5-ciu lat piszę o pięknych miejscach, godnych zapamiętania chwilach, inspiracjach i wielu innych rzeczach. Zapraszam!

MOJE PODRÓŻUJĄCE KSIĄŻKI

1.   Zabrałam do Maroka inspirującą książkę „Życie zaczyna się po sześćdziesiątce” – więcej o książce możecie przeczytać na moim blogu.

DSC_0002-001 (1)

Skomentuj

