6757km – Emigracyjne ADHD w Kanadzie

Dobrych kilka lat temu połknęłam bakcyla podróżowania i od tamtej pory nie mogę przestać. Od ponad trzech lat mieszkam w Kanadzie, a na moim blogu 6757km.com opisuję kanadyjską codzienność, emigracyjne rozterki i podróże. Uwielbiam latać samolotami, fotografować i mieć zaplanowany do przodu chociaż jeden wyjazd. Emigracyjne ADHD to dwa słowa, które idealnie opisują to kim jestem.
Nie wyobrażam sobie swoich podróży bez książek. Brzmi to prawie jak wyznanie z klubu AA. Prawda jest jednak taka, że to właśnie dzięki nim jestem w stanie czekać kilka godzin na przesiadkę czy spędzić kilkanaście godzin w samolocie. Niekiedy są to jedyne momenty, kiedy mogę pozwolić sobie na taki luksus i po prostu czytać bez przerwy.

 

Pomimo tego, że jestem osobą która idzie z duchem czasu, to w dalszym ciągu nie jestem w stanie porzucić książek na rzecz czytników elektronicznych. Wiem, że byłoby to o wiele wygodniejsze, rozsądniejsze i uchroniłoby mnie od nadbagażu jaki często przywożę z Polski do Kanady. Za bardzo jednak uwielbiam zapach i teksturę papieru. Dla mnie książki mają duszę. To właśnie dlatego chcę być częścią tej akcji. Mam nadzieję, że wyślę nie jedną książkę w podróż i nie jedna osoba będzie miała uśmiech na twarzy, kiedy znajdzie taką perełkę.

 

Monika – 6757km.com – Emigracyjne ADHD w Kanadzie

 

 

Moje podróżujące książki:

„Przesunąć Horyzont”, Martyna Wojciechowska.
Adres: AIR Venice Hotel, 5 Rose Ave, Venice, CA 90291

„Masłem do dołu”, Petr Šabach.

Adres: Café Paris, 1333 Rue Sainte-Catherine Ouest, Montréal, QC H3G 2B2

 „Ojciec i Ojciec”, Karel van Loon

Adres: Kawa Espresso Bar, 1333 8 Street Southwest, Calgary, AB T2R 1M6, Canada

One thought on “6757km – Emigracyjne ADHD w Kanadzie

  1. Pingback: Być jak Książka w Podróży | 6757km

Skomentuj

