MY OPPA’S BLOG

Daria: Podróżowanie i czytanie to dwie moje największe pasje. Książek przeczytałam już setki, z podróżami dopiero raczkuję. Kiedyś to była głównie Europa, teraz powoli odkrywam Azję, a nadal czeka na mnie jeszcze kilka kontynentów. Mam nadzieję, że dzięki tej akcji ktoś w Korei znajdzie polską książkę i przyśle nam maila ze swoją historią.

Kasia: Czas pomiędzy podróżami poświęcam na planowanie następnych, albo przeżywanie minionych. Bardzo podoba mi się idea podróżniczego blogowania, uwielbiam zatracać się w czyichś opowieściach, szukam w nich inspiracji i siły na swoje kolejne wyjazdy. Będąc córką bibliotekarki nie wyobrażam sobie życia bez książek, ale muszę przyznać, że za dużo ich kupuję i za bardzo emocjonalnie je później traktuję. Zwykle podróżuję z plecakiem, każdy kilogram ma wtedy znaczenie, więc uważam, że akcja to super pomysł, mam nadzieję, że kiedyś, za daleką granicą, natknę się na logo „Książki w podróży”.

My Oppa’s Blog to przede wszystkim opisy naszych podróży i przygód w Korei. W związku z tym, że jeździmy też w inne miejsca mamy nadzieję pozostawić książki z logo akcji na kilku kontynentach 🙂

Adres naszego bloga: http://myoppasblog.blogspot.com/
Nasz facebook: https://www.facebook.com/pages/My-Oppa/1480566085562318
Instagram: http://instagram.com/myoppasinsta

NASZE PODRÓŻUJĄCE KSIĄŻKI:

Nasza książka Brulion Musierowicz właśnie trafiła na półkę w koreańskim hotelu:
 
Seoul Seodaemun-gu Changcheon-dong 503-19
(I koreańska wersja adresu: 서울시 서대문구 창천동 503-19)
IMG_20141126_115649
Skomentuj

