natalia watras

NATalia WATRAS

Jestem Natalia, prowadzę bloga nataliawatras.com.

Lubię mieć pod ręką książkę. W domu mam ich tuziny, w podróż zabieram jedną, bo odkrywanie nieznanego zazwyczaj sprawia, że na czytanie nie mam wystarczająco czasu. Podróżowanie jest dla mnie, prawdopodobnie na równi ze sportem, cudownym sposobem na doświadczanie wszystkich pięknych emocji.

Podoba mi się idea zostawiania polskojęzycznych książek w różnych częściach świata. Wierzę, że odnalezienie takiej w zupełnie odmiennym od naszego kraju miejscu, jest bardzo przyjemnym momentem w drodze każdego podróżnika- dlatego biorę udział w akcji i zabieram ze sobą książki, również te, które już przeczytałam, a na ile pozwala mi miejsce w plecaku.

Więcej o mnie i moim przygodach przeczytasz na moim  BLOGU, znajdziesz mnie również na FACEBOOKU I INSTAGRAMIE, gdzie wrzucam sporo zdjęć z podróży.

Książki, które zostawiłam w drodze:

1. Mark Greenside „Nie będę Francuzem” – St Christopher’s Gare du Nord (Paryż)

francuz (2)

2. Martyna Ochnik „Pewnego dnia, w grudniu” – Midtown Hostel (Gdańsk)

DSC_0813

Skomentuj

