BYŁEM TU. TONY HALIK.

Cześć!
Jesteśmy Asia i Kondi z Byłem tu. Tony Halik.

Podróżujemy głównie do Azji, chociaż trafiają się i inne kontynenty. Jednak Azja to nasz ulubiony kierunek. Co robić, kiedy przychodzi nam w takiej Azji kilkanaście godzin spędzić w autobusie lub pociągu? Zmieniające się za oknem widoki są piękne, ale po pewnym czasie chciałoby się skupić wzrok na czymś nieruchomym, odprężyć się, poczytać… Tylko, ile można wertować przewodnik, czy wpatrywać się w mapę? Nie zawsze jest miejsce w plecaku, by zabrać ze sobą książkę, albo dwie, albo kilka…

Dlatego postanowiliśmy dołączyć do akcji „Książka w podróży”. Chcemy zostawić kawałeczek polskiej literatury gdzieś w świecie. Może ktoś, kto włada naszym ojczystym językiem kiedyś sięgnie po niego. I odpocznie w podróży.

Więcej informacji o nas i podróżach, które odbywamy, znajdziecie na blogu Byłem tu. Tony Halik., gdzie pojawiają się też nasze książkowe recenzje – zapraszamy do kategorii „Podróż literacka”, a także na:

facebook: https://www.facebook.com/bylemtutonyhalik
twitter: https://twitter.com/btth_pl
youtube: http://btth.tv/

NASZE PODRÓŻUJĄCE KSIĄŻKI:

  •  James Rollins, Czarny zakon, Wydawnictwo Albatros, 2007 – Sakura Hostel Asakusa, 2-24-2 Asakusa, Taito-ku, Tokyo 111-0032, Japonia;
2 thoughts on “BYŁEM TU. TONY HALIK.

  1. Pingback: Nowa akcja: Książka w podróży | Byłem tu. Tony Halik.

  2. Pingback: Książka w Podróży: „Dziesięć bram świata” w Gandawie | Byłem tu. Tony Halik.

Skomentuj

