POST TRAVEL THOUGHTS

Towarzyszą, inspirują, pokazują, ile jeszcze światów niezbadanych.

Z książkami jest mi od zawsze „po drodze”. Towarzyszą, inspirują, pokazują, ile jeszcze światów niezbadanych. Od książek zaczęły się moje marzenia o podróżach – może ktoś dzięki znalezionej gdzieś w świecie książce również wpadnie na jakiś ciekawy trop?

Mój blog powstał z głębokiego przekonania, że warto poznawać świat, warto uczyć się zostawiać to, co znane i oswojone. Dobrze jest jednak też wracać. Piszę więc o podróżach, wyjazdach, dzielę się obserwacjami z życia na emigracji. Mieszkam w mieście i wiele miast zwiedzam, ale najbardziej ciągnie mnie w dzikość natury, a już najlepiej w góry. Mieszkałam w Gdańsku, Krakowie, Londynie, Bolonii, Petersburgu… a jeszcze tyle świata do odkrycia.

Ewa z http://posttravelthoughts.wordpress.com/

Skomentuj

