DALEKO NIEDALEKO

Cześć! Mam na imię Ewa i kocham podróżować. To wszystko za sprawką moich rodziców, którzy od moich najmłodszych lat wysyłali mnie na wszystkie wycieczki szkolne, bo uważali – tak jak ja teraz – że to, co zobaczę i przeżyję, zostanie mi na zawsze. Potem jeździłam ze znajomymi, teraz nawet zdarza się samotny wyjazd. A poznawanie świata polubiłam tak bardzo, że nawet pracy poszukałam takiej, która daje mi możliwość mieszkania przez większość czasu za granicą i poznawania mieszkańców i kultury krajów nieco głębiej niż w czasie samych podróży.

Wróćmy jednak do czasów dzieciństwa. W moim domu zawsze było dużo książek. Rodzice zachęcali mnie do czytania, a ja bardzo je lubiłam. Pamiętam, jakby to było wczoraj, kiedy już mama kazała gasić światło i iść już spać, a ja chowałam się pod kołdrą z latarką i doczytywałam jeszcze kilka kartek powieści o podróżach i perypetiach Tomka Wilmowskiego albo o przygodach korsarza Jana Martena. Dziś nie muszę się kryć przed nikim, a czytanie książek nigdy mi się nie znudziło i nie znudzi. W podróży zawsze towarzyszy mi książka. Jedna czasem nie wystarcza, dlatego zawsze cieszy mnie, jeśli hostel lub hotel, w którym nocuję, ma biblioteczkę. Dlatego nie wahałam się czy przyłączyć do akcji „Książka w podróży” – śledzenie naszych książek i popularyzacja czytania w podróży jest świetnym pomysłem.

http://www.dalekoniedaleko.pl
http://www.facebook.com/dalekoniedaleko
http://instagram.com/dalekoniedaleko

MOJE PODRÓŻUJĄCE KSIĄŻKI

1. Tajemnice wydarte zmarłym, Emily A. Craig – Be Live Family Lanzarote Resort

ksiazka_w_podrozy_01 (1)

 

2.  Uciekinierka z San Benito, Chufo Llorens – Fat Cat Kampala

Skomentuj

