RUSZ W PODRÓŻ

Cześć. Mam na imię Ewa i jestem holiczką.

Pierwszy przyszedł książkoholizm, gdy w bibliotece mojej podstawówki zabrakło książek o szeroko pojętym kosmosie, czarnych dziurach i innych cudach, które dzieci w tym wieku raczej nie interesują. Z książek o kosmosie przerzuciłam się na lekkie czytadła, literaturę piękną, a ostatnio głównie podróżniczą.

W międzyczasie zostałam fotoholikiem, nie rozstając się ze swoim aparatem.

Od kilku lat jestem też podróżoholikiem, przemierzając kraje bliższe i dalsze.

Leczyć się nie zamierzam, chętnie więc połącze przyjemne z pożytecznym. Książka w podróży jest nieodzowna. Pozwala zabić długie godziny w samolocie, pociągu czy autobusie. Zrelaksować się na plaży i rozpocząc dyskuję z nieznajomym, który zauważy znaną jej/mu okładkę.

W hostelach i kawiarniach pełno jest książek angielsko, niemiecko czy francusko języcznych. Te po polsku raczej się nie zdarzają. Dlatego z wielką przyjemnością podczas swoich kolejnych wojaży zostawię te, które są mi szczególnie bliskie. I mam nadzieję, że – gdy je znajdziecie – poznam również Waszą historię.

Jeśli macie ochotę na e-lekturę to zapraszam do siebie: Rusz w Podróż – www.ruszwpodroz.pl
Facebook – https://www.facebook.com/notjustthedreams

 

Moje podróżujące ksiażki:

„W 80 dni dookoła świata” Juliusza Verne stoi na półce w klubie Unternehmen Mitte na ulicy Gerbergasse 30 w Bazylei.

IMG_8064 IMG_7900IMG_7897

Skomentuj

