KAMI & THE REST OF THE WORLD

„Nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez książki w torbie. A myśl o podróży bez odpowiedniego zapasu lektur wywołuje we mnie napady paniki! To właśnie w podróży najlepiej idzie mi czytanie! W końcu mogę się skupić na książce, nadrobić zaległości w lekturach i w ten sposób umilić sobie długie godziny w pociągu, autobusie, samolocie czy na dworcu. Książki stały się tak integralną częścią moich wojaży, że na liście rzeczy do spakowania zajmują jedną z ważniejszych pozycji.

Gdy tylko dowiedziałam się o akcji „Książka w podróży” z entuzjazmem do niej dołączyłam! Jestem wielką fanką dzielenia się książkami, bo ksiażki = dobro, a tego nie można zostawić tylko dla siebie. Jak wiadomo Polacy podróżują i są już praktycznie w każdym zakamarku świata, więc dlaczego by nie sprawić im radości tak prostym gestem!? Już się cieszę na samą myśl jakim zaskoczeniem i radością może być ksiażką znaleziona przypadkowo w hostelu czy kawiarni tyle kilometrów od domu!

Po więcej informacji o mnie i moich podróżach (czyli gdzie książki będzie można znaleźć :)) zapraszam na bloga, Facebooka, Twittera, Instagrama i Google +

Skomentuj

