PLECAK I WALIZKA

Nazywam się Hania Sobczuk i prowadzę blog www.plecakiwalizka.com oraz jego angielski odpowiednik www.hannatravels.com.

Czytanie i podróżowanie od zawsze pasjonowały mnie najbardziej. O ile jednak tę drugą psaję mogłam zacząć realizować dopiero, kiedy się już w jakimś stopniu usamodzielniłam, o tyle ta pierwsza pochłania mnie całkowicie mniej więcej od 5 roku życia.

Litery poznałam wcześniej od moich rówieśników z przedszkola i od razu uzależniłam się od czytania (choć dziwnie to brzmi w odniesieniu do kilkulatki). Książki natychmiast stały się wręcz moim Graalem, co tłumaczy histeryczną reakcję na zachowanie mojej 4-letniej siostry, która sprawdzała czy lektura dla pierwszoklasistów „Nie płacz, koziołku” potrafi latać. Uchodziłam też za dziwaka, kiedy do moich rodziców przychodzili goście z dziećmi, a ja wolałam przebywać w towarzystwie Ani z Zielonego Wzgórza zamiast się z nimi bawić.

Przeczytałam w życiu setki książek. Dzisiaj najchętniej pochłaniam literaturę podróżniczą (głównie reportaże), przygodową oraz literaturę piękną.

Akcja „Książka w podróży” jest dla mnie idealnym połączeniem moich największych pasji, a jednocześnie wspaniałą możliwością zachęcenia innych Polaków do czytania w podróży poprzez zostawianie dla nich gdzieś w świecie książek w naszym ojczystym języku.

Moje podróże można śledzić poprzez blogi oraz
Facebook: https://www.facebook.com/plecakiwalizka
Twitter: https://twitter.com/hannatravel

Skomentuj

