fabryka czasu ulotna

Zainteresowałam się Waszą akcją ponieważ kocham książki, ich zapach, dotyk kartek papieru, a co najważniejsze zawartość! Muszę przyznać, ze w gonitwie dnia codziennego coraz mniej czasu zostaje na te cudowne chwile gdy siadamy wygodnie i przenosimy się w świat książki.
W podróży przyznaję czytam na miejscu głównie przewodniki, ale biorę książkę na tak zwaną drogę.
Problem polega może na tym, ze niekoniecznie czytam literaturę polską, ale z całego świata. Nie wiem czy w akcji biorą udział książki w języku polskim, czy polskich autorów.
Niezwykłe jest spotkać gdzieś w świecie polską książkę i na dodatek wiedzieć coś o jej poprzednim właścicielu – książki w jakiś niezwykły sposób łączą…
Piszę blog o podróżach z niewielką ilością przepisów, smaków napotkanych i kulturalnych spotkań. Podróżowanie dla mnie to jak okno na świat, gdy go nie otwieram robi mi się duszno nie do zniesienia! Moje podróżowanie zmienia się z wiekiem, ale ciągle mnie fascynuje co jest za zakrętem.
Mój blog www.fabrykaczasuulotna.wordpress.com
Pozdrawiam serdecznie,
Ania Leszczyńska

Skomentuj

