Marta Ninja

Z wielkim entuzjazmem dołączyłam do akcji „Książka w podróży”, bo nie ma rzeczy które by mnie bardziej określały w życiu niż podróżowanie i książki. Miłość ta i namiętność trwa od lat i jest silnikiem napędowym mojego życia. Im dłużej podróżuję i im więcej książek czytam, tym większy jest mój apetyt na więcej.

Jako że od wielu lat zmieniam miejsca zamieszkania (ponad 20 przeprowadzek!), dawno nauczyłam się dzielić książkami, bo bywały czasy, że prawie cały dobytek mogłam spakować w jedną walizkę, a książki w 3 ogromne kartony 😉 Także będę się dzielić na prawo i lewo, z nadzieją, że może to komuś przynieść radość.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o mnie i moich podróżach, zapraszam serdecznie:
blog: marta.ninja
fanpage: https://www.facebook.com/martaninja
Skomentuj

