More Malta

Przyłączyłam się do akcji ponieważ podróżowanie i czytanie są dla mnie nierozerwalnie ze sobą połączone. Żadna z moich podróży nie odbyła się bez książki, wiele voyaży zostało przez lekturę zainspirowanych. Dodatkowo jestem z natury osobą ciekawą świata i ludzi oraz ich losów.  Nie ma dla mnie nic ciekawszego niż z pozoru powszednie, ludzkie życie. Dużo podróżuję i czytam zawsze kilka książek na raz, często w różnych językach. Choć mieszkam poza Polską kupuję dużo polskich książek. Często zdarza się również, że natknę się na taką czy inną polską książkę w bibliotece. Im więcej czytam, tym bardziej zdaję sobie sprawę, jak wiele mi jeszcze do przeczytania pozostało.

Piszę blog o Malcie, bo to moja wielka miłość i miejsce zimowania. Nie jestem jeszcze w stanie przeczytać nic po maltańsku, ale kto wie, może kiedyś na moich półkach znajdą się książki w tym jedynym w swoim rodzaju języku.

Mój blog;  moremalta.blogspot.de

One thought on “More Malta

Skomentuj

